poniedziałek, 28 października 2013

Chce się żyć

Hej kochani :)

Nareszcie zawitała do nas piękna, polska jesień. Wyszło słońce i aż chce się wychodzić z domu. Wszędzie mnóstwo uśmiechu i pogodnych ludzi. Tak lubię.

W miniony weekend wybrałam się z przyjaciółmi do kina na film pt.: ,,Chce się żyć". Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Jak nigdy nie lubiłam dramatów tak postanowiłam dać mu szanse. Całość opowiada o tragedii zwyczajnej rodziny. Niezwykle smutna i pełna nieszczęścia historia. Jednak bardzo dużo uczy. Ukazuje nam to, co się dzieje koło nas - innych ludzi i ich problemy. Nie można patrzeć tylko na siebie, lecz też na innych i otwierać się na nich. Choroba, upośledzenie, kalectwo - wszystko, co odpycha ludzi w XXI w. Nie chcemy pomagać, choć jest to bardzo potrzebne. Staramy się nie widzieć tych złych rzeczy, a przecież życie na tym nie polega. Przeciwnościom losu trzeba się stawiać, a problemy rozwiązywać. Czy naprawdę Ci chorzy ludzie są od nas inni? Czy to że czasem wyglądają inaczej coś zmienia? Nie! Potrafią kochać, śmiać się i płakać-zupełnie jak zdrowi ludzie. Zazwyczaj nienawiść do kogoś nie jest wyjściem z sytuacji, bo poprzez to zbyt wiele nie zyskamy, a możemy tylko stracić. Jeśli coś nam się nie podoba - mówmy o tym! Rozmowa potrafi zdziałać bardzo dużo i my, jak i ta druga osoba będziemy szczęśliwsi :)
Serdecznie, serdecznie polecam ten film!













pic: Michał Bruzda

koszula/shirt-Stradivarius | spódniczka/skirt-Stradivarius | płaszcz/coat-H&M | buty/boots- Vans

Tu mnie więcej: INSTAGRAM   FACEBOOK   FOTKA

Jeśli macie jakieś pytania piszcie w komentarzach :)

Do następnego!

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie, ale ta spódniczka troszku ci nogi skróciła c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale ja w ogólnie mam dość krótkie nogi :(

      Usuń
  2. mega fajnie wyglądasz! *.* znowu połączenie jakie od niedawna bardzo mi się podoba :D
    my z klasą chcemy pojechać do kina na ten film :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna stylizacja:3

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za komentarz :) Bardzo fajny outfit, tez często dobieram jeansową kosuzlę do czarnej spódniczki, ciekawa fryzura! Ja obserwuję na GFC i liczę na rewanż :) pozdrawiam!

    www.blondeallaround.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie dość, że podoba mi się stylizacja (oprócz butów, bo nie lubię vansów) to jeszcze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajefajna fryzurka, ja właśnie jutro ten film mam zamiar obejrzeć :)

    Obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://ja-od-a-do-z.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały blog! jesteś ciekawą osobą. obserwujemy? zaobserwuj, a odwdzięczę się w 100%. bejbeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog jestes piekna

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog, jesteś piękna. Gdzie były robione zdjęcia, jeżeli można wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz :)