poniedziałek, 23 września 2013

People around me

Hej kochani ;*
Dzień za dniem ucieka, a my nadal czujemy jakbyśmy stali w miejscu.Wokół nas tyle się dzieje, a gdzie my w tym wszystkim jesteśmy?
Już po wakacjach. Czas się ustatkować i znów wrócić do szarej, szkolnej rzeczywistości. Oczywiście są w tym plusy np.: witać dzień uśmiechem najlepszej przyjaciółki to na prawdę wiele i tego mi brakowało w wakacje.
A jak poradzić sobie wśród codziennego zgiełku? Chyba po prostu być sobą i uśmiechać się do ludzi. Zawsze jest łatwiej jak są wokół ludzie życzliwi niż Ci mniej.
W rytmie zatłoczonego dnia udało mi się wygospodarować czas na małą sesję zdjęciową. Już dawno nic nie było, więc pomimo tego, że pogoda nas nie rozpieszcza wyszliśmy na miasto w poszukiwaniu inspiracji. Zobaczcie efekty...














Mam na sobie:
sukienka/dress - Band Of Gypsies | buty/shoes - Vans | płaszcz/coat - h&m | sweterek/sweater - Zara

Tu mnie więcej : INSTAGRAM  FACEBOOK  FOTKA

Jak na razie leże chora w łóżku oglądając coś co akurat leci w tv, coś strasznego :( Mam nadzieję, że mój stan zdrowia z dnia na dzień będzie coraz lepszy i już niedługo wrócę do szkoły.

Trzymajcie się, paa ;*

4 komentarze:

  1. Przepraszam... Tak bardzo tęsknie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje nogi *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz :)