wtorek, 6 sierpnia 2013

I want to go back!

Hej wszystkim.
Niestety, ale po długim czasie spędzonym w Wielkiej Brytanii musiałam opuścić to cudowne miejsce. W głowie nadal przelatują mi wspomnienia i próbuję choć na chwilę tam wrócić.
Dopiero co przyjechałam a już stwierdzam, że TAK SZYBKO JAK OPUŚCIŁAM ANGLIĘ, TAK SZYBKO CHCE TAM WRÓCIĆ!!! Uwierzcie mi, że teraz już wiem jak naprawdę jest w Polsce. O jakąkolwiek kulturę i miłe słowo trzeba się dłuuugo naprosić, a tam?! Każdy podchodzi do Ciebie z uśmiechem i jest miły. Sytuacja z życia wzięta: dzisiaj byłam zmuszona, aby pojechać do pobliskiego marketu i wchodząc do jakiegokolwiek sklepu w UK ekspedientki za każdym razem witają Cię zwrotem ,,Good morning", ,,Hello" lub ,,Welcome" a w Polsce nawet cichutkiego ,, Dzień dobry" podchodząc do kasy nie usłyszę, a o słowach ,,miłego dnia" to już nie wspomnę. Wielce obrażone kobiety siedzące za kasami w marketach uważają, że to jest nasza wina (klientów), że one mają taką, a nie inną pracę! (oczywiście nie wszystkie, bo zdarzają się wyjątki). Albo kolejny przykład, że w Wielkiej Brytanii nikogo nie obchodzi jak Ty się ubrałaś/eś, czy jesteś gruby czy chudy oraz czy masz 15 lat czy też 40. Tam wszyscy są traktowani po równo i nikt się z nikogo nie śmieje! A u nas? Ledwo wyjdziesz z domu, a już masz na sobie setki oczu, a jeszcze broń Boże ubierzesz się niemodnie lub w za krótki ciuch to już jesteś obgadywana przez osoby stojące obok. To jest straszne!
Gdy tylko skończę szkoły myślę, że będę chciała wyjechać z Polski i to jak najszybciej!
A co u Was? Jakie plany na przyszłość? Chcielibyście zostać w Polsce czy wręcz przeciwnie?

Polska Polską, ale ja mam dla Was kolejną stylizację zrobioną jeszcze na ulicach UK  Zobaczcie..











pic: Iwona Rychlińska
make-up: Iwona Rychlińska

bluzka/blouse - River Island | spodnie/trousers - Zara | buty/boots - Vans | torba/bag - Primark | naszyjnik/necklace - Bershka

Tu mnie więcej:  INSTAGRAM  FACEBOOK  FOTKA

Kolejne sesje z Wielkiej Brytanii pokaże Wam już wkrótce. Pomimo tych strasznych upałów mam nadzieję, że będzie się coś jeszcze ciekawego dziać. 
Bawcie się dobrze przez resztę wakacji, xoxo , Karola

12 komentarzy:

  1. Hej hej! A gdzie w UK byłaś? Ja w zeszłym roku w Szkocji w Hawick i masz racje, tam ludzie są zupełnie inni ... co do sklepów ... Primark! czemu u nas tego nie ma? Jeden z najcudowniejszych sklepów ever <3 ! + super Vansy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Byłam w dość małym i spokojnym mieście Swindon. Zgadzam się w 100%, bo Primark to super sklep. Mam wielką nadzieję, że u nas też on się pojawi w najbliższym czasie! Dziękuję <3

      Usuń
  2. Z pierwszą częścią nie do końca się zgadzam, bo ta angielska uprzejmość po pewnym czasie okazuje się bardzo pozorna, wręcz fałszywa i przeszkadza w tworzeniu głębszych, szczerych relacji. A poza tym pomyśl o sytuacji materialnej tej pani na kasie u nas i w GB - to dużo wyjaśnia.
    Z drugą częścią zgadzam się w pełni i też mnie to polskie komentowanie i ocenianie wkurza niestety :) tylko czy sami się trochę do tego nie dokładamy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że ludzie w UK są mili, jednak nie zawsze to jest szczere. Trzeba naprawdę dobrze trafić, aby znaleźć osoby godne zaufania.
      Polskie ocenianie i komentowanie - coś strasznego, jednak taka jest nasza mentalność i każdy ma taką naturę i na to się już nie poradzi, niestety :(

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia. Jesteś bardzo fotogeniczna. Szczególnie to zdjęcie z psem przebija wszystkie. Ta mina, ten uśmiech cudne. Nie myślałaś kiedyś o zostaniu modelką ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo <3
      Wydaje mi się, że się nie nadaję na modelkę, nie mam predyspozycji.

      Usuń
  4. Super fryzura !
    OBSERWUJĘ
    szczera-szczera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, post dający do myślenia. + Obserwujemy ?.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz :)