niedziela, 28 kwietnia 2013

Feel the chill

Hello :)
Wszystko zaczyna się układać. Pogoda dużo lepsza, koniec rehabilitacji i powrót przyjaźni. Za mną 3 dość leniwe dni. Ze względu na egzaminy gimnazjalne mogłam troszeczkę odpocząć i spotkać się ze znajomymi. Wtorek i środę spędziłam w domu, natomiast w czwartek pojechałam do Manufaktury, aby zobaczyć się z ludźmi z poprzedniej klasy. Poszliśmy na kręgle, a potem gdzie nas nogi poniosły. Było na prawdę fajnie, bo stęskniłam się za nimi.
A oto zdjęcia z naszego wypadu :




Z Bartkiem <3




Hahahaha było niesamowicie ! Dzięki Wam !

A teraz coś co z piątku, czyli zdjęcia u mojej przyjaciółki. Zapraszam! :








W następnym poście pojawią się zdjęcia z sesji z Ulą Wojtaszczyk, o której już Wam pisałam. Zapraszam serdecznie, a oto mała zapowiedź.




To zdjęcie jak i wiele innych możecie zobaczyć na moim profilu na facebook'u : KLIK !
Zastanawiam się również nad założeniem fanpage'a. Jak radzicie ? Wiem, że ma już wiele osób i stąd moje wątpliwości. Doradźcie mi !
Karola <33


niedziela, 21 kwietnia 2013

Takie dni to ja lubie !

Cześć kochani :)
Ostatnie dni mijają mi dość szybko i według tego samego schematu: szkoła-dom-rehabilitacje - nie do zniesienia ! W minionym tygodniu nie było dnia bez kartkówki czy sprawdzianu, a nawet i jednego i drugiego. Przychodziłam do domu dość późno ze względu na rehabilitacje i nie miałam już na nic siły. Myśl była jedna-byle do piątku. Na całe szczęście jak na razie to koniec. Następne tygodnie zapowiadają się z większym luzem i końcem rehabilitacji. Odzyskałam też mojego laptopa, który właśnie wrócił z naprawy a to oznacza, że posty będą się teraz pojawiać duuuuużo częściej.
Jak już pewnie niektórzy zauważyli mój blog ma awarię. Zniknęła cała grafika i nie do końca nawet wiem z jakiego powodu. Jak na tę chwilę ustawiłam nowy szablon do czasu jak nie przywrócę poprzedniego. Odzyskanie laptopa pozwoli mi też ponownie wgrać utracone zdjęcia i postaram się to zrobić w najbliższym czasie.

,,Takie dni to ja lubię!", czyli takie dni jak wczoraj. Całą sobotę spędziłam z moją kochaną Ulką <3  Nie widziałyśmy się już ponad rok i dlatego to spotkanie było dla mnie bardzo ważne. Czas spędziłyśmy w Manufakturze ze względu na ligę bowling'ową naszych rodziców.  Poszłyśmy również na zdjęcia, ponieważ Ula jest świetnym fotografem. Było fantastycznie ! A wyniki naszej pracy pokaże Wam w tym tygodniu, gdy tylko dostanę zdjęcia :)

Dzisiejszy dzień spędziłam w domu na nauce jakiegoś beznadziejnego wiersza, jednak rutynę przerwały moje przyjaciółki, z którymi pojechałam do parku. Dzięki dziewczyny ;**

Życzę Wam miłego wieczoru, Karola <33

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

AWARIA !

Jak sami już mogliście zauważyć na moim blogu wystąpiła mała awaria. Cała grafika zniknęła. Jak na razie udało mi się odtworzyć zdjęcia tylko z ostatniego posta oraz ustawiłam chwilowo nowy szablon. Resztę zdjęć raczej będę musiała dodawać ponownie od nowa. 
Jeżeli jakaś blogerka lub bloger spotkali się z czymś podobnym bardzo proszę o kontakt w komentarzach ! Boję się, że za tym ktoś stoi a jestem szczególnie przewrażliwiona, ponieważ mojego poprzedniego bloga musiałam usunąć ze względu na włamanie.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Karola.

niedziela, 14 kwietnia 2013

Nareszcie.

Cześć kochani ! :)
Nareszcie wyglądając przez okno nie widzimy białych uliczek i zaśnieżonych samochodów. Po długim oczekiwaniu przyszła do nas wiosna. Nie jest może jeszcze jakoś super ciepło i czasem pada deszcz, ale już jest na pewno lepiej niż było.
Z tej pogody skorzystałam wraz z moją przyjaciółką Gonerą w piątek. Wybrałyśmy się do Manufaktury po buty, a potem na ploteczki i małe zdjęcia.
Niestety, ale dzisiaj nie mogę się rozpisać ze względu na brak czasu, jednak pokaże Wam wyniki piątkowej pracy i obiecuję, że coś dłuższego pojawi się w najbliższym czasie. Enjoy it !










Foto.: Viktoria Gonera

Mam nadzieję, że Wam się podobają. Coś więcej pojawi się w najbliższym czasie, więc wpadajcie :)
                                                                                                                                   Miłego wieczoru, Karola <33

wtorek, 9 kwietnia 2013

Coś się kończy, coś się zaczyna

Hej kochani !

Nareszcie przyszła do nas wiosna. Zrobiło się ciepło i można schować głęboko do szafy zimowe płaszcze, buty, czapki oraz szaliki. Trochę promieni słońca po tej dłuuugiej zimie dobrze nam zrobi.
Po tygodniowej nieobecności do szkoły wróciła moja przyjaciółka-Gonera. Tak bardzo się za nią stęskniłam i mam jej tyle do opowiedzenia, a ona mi. Już przed ósmą razem z Karotką ucałowałyśmy ją i prawie nie zgniotłyśmy. Jednak jak się nie widzi tak ważnej osoby przez ponad tydzień to aż potem łzy lecą ze wzruszenia ;33 Najbliższe dni mam zamiar spędzić tylko z tymi dziewczynami, bo musimy wszystko w trójkę nadrobić. Co oznacza, że szykuje się pierwsza wiosenna sesja <3

Ktoś zapyta czemu taki tytuł dzisiejszego posta. A no może dlatego, że nasze życie tak wygląda - ,, coś się kończy, coś się zaczyna". Biegniemy przez świat w poszukiwaniu miłości, przyjaźni i środków na życie. Szukamy innej drogi, gubimy się, popełniamy błędy. Każdego ranka wstajemy z nadzieją, że ten dzień będzie dobry, że coś fajnego się przydarzy. Żyjemy z nadzieją na lepsze jutro. Nasze życie zbudowane jest z mnóstwa pagórków i dolin. Coś nam się uda - jesteśmy na szczycie, coś nie pójdzie dobrze - spadamy  w dół. Rodzimy się, dorastamy, starzejemy. Z minuty na minutę zmieniamy swoje życie. Zaczynamy coś, a potem coś się kończy. Tak to działa. Nie mamy na to wpływu. Nic nie trwa wiecznie. Najlepszym sposobem na przeżycie tych lat i spełnienie się jest po prostu radość. Nie przejmujcie się jakimiś głupotami. Wszystko da się naprawić i wszystko da się zbudować na nowo. Nie skreślajcie osób Wam bliskim, bo to boli. Dajcie szansę każdemu. Bo warto.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Bv1vgPrdQq4


Coś dla Was na poprawę humoru.
Ja sama wczoraj byłam w niezłym dołku. Fatalnie się czułam i miałam wszystkiego dość. Jednak pomimo tego, że byłam na prawdę nieznośna znalazły się osoby, które potrafiły mi poprawić humor. Karota, Gonera, Kris - Dziękuję Wam ! ;** Fajnie jest mieć przy sobie takie osoby jak Wy <3

Miłego wieczoru kochani,  wasza Karola <33                                  

piątek, 5 kwietnia 2013

Wyjątkowy tydzień

Cześć Wam !
Tak wiem. Przez chyba tydzień nie dodałam żadnej notki....PRZEPRASZAM. Wszystko było spowodowane brakiem czasu oraz brakiem kompa. Niestety, ale do wtorku nie zobaczę mojego laptopa ze względu na jego naprawę, jednak będę się starała coś napisać w tym czasie ;)
Ten tydzień był na prawdę fajny. Jak już mówiłam noc z poniedziałku na wtorek spędziłam z moją best friend - Karotą. Niestety, ale nie było z nami naszej trzeciej połówki - Gonerki :( Trzeba zrobić takie lady night jeszcze raz !
Noc upłynęła bardzo szybko i bardzo fajnie. Było super ! W ogólnie nie spałyśmy, ale za to następnego dnia musiałyśmy funkcjonować na 2 kawach ;D Dużo śmiechu i niesamowitej zabawy !
Potem znów trzeba było pójść do szkoły. 3 dni i weekendzik. A własnie ! Dzisiaj mamy piątek i też upłynął bardzo fajnie. Po szkole  razem z Karotą wybrałyśmy się do Manufaktury. W planach było spotkanie z Gonerką <3333 Wszystko fajnie, tylko że niestety nie zobaczyłyśmy się z nią :(( Mam nadzieję, że szybko się to zmieni, bo bardzo się za nią stęskniłyśmy !!!
Teraz pokaże Wam zdjęcia z ostatnich dni :





Fajnie jest, siedzimy :D

Film, film, film <3

Me :)

Nudy na angielskim, więc zdjęcia z Marcelim :D





Mam nadzieję, że Wam się podobały fotki ;3
A jakie plany na weekend? Jutro może wpadnę do kumpla, a w niedziele spotkam się już z dawno nie widzianą znajomą - Ulką ! ;D Chciałabym,  aby wszystkie plany wypaliły, bo zapowiada się na prawdę fajnie.
                                                                                                                                Miłego wieczoru, Karola <333